ΜΑΗΣ ΧΑΜΕΝΟΣ- ΜΑΗΣ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΣ


observatory-time-the-lovers

Αυτός ο Μάης του ’16 απουσιάζει ολοκληρωτικά από το blog. Μια αναπάντεχη κακοτυχία , που όμως ήταν μάλλον τύχη, με οδήγησαν σε ιατρικές εξετάσεις, νοσοκομεία, φόβους, ένα σύντομο πέρασμα από την κοιλάδα του σκότους και μια αναγέννηση. Σημασία δεν έχουν οι λεπτομέρειες. Σημασία έχει η διαδρομή, που μέσα από κύκλωπες και λαιστρυγόνες -πραγματικούς και φανταστικούς- μ’ έβγαλε στην αμμουδιά όπου πολλά αναθεωρούνται. Και κυρίως ο Χρόνος. Ποτέ δεν είχα καλές σχέσεις με αυτόν, τώρα όμως νομίζω πως μπορώ να του φερθώ πιο φιλικά και πιο πραγματικά.

Η απουσία του Μάη και οι αναθεωρήσεις δεν έχουν να κάνουν όμως μόνο με την προσωπική μου διαδρομή. Είναι και τα κοινά που έχουν φτάσει πια σε οριακό σημείο. Νιώθω ότι πλέον τα έχουμε πει όλα, τα έχουμε ακούσει όλα, και οι σοφές σκέψεις και οι χυδαιότητα έχουν αγγίξει πια ταβάνι. Όσο και αν τα χάνουμε κάθε λίγο και λιγάκι με κάποιες λεπτομέρειες των δημοσίων πραγμάτων, κατά βάθος τίποτα δεν μας εκπλήσσει πια. Τουλάχιστον εμένα. Και είμαι σίγουρη και άλλους πολλούς.

Και τί μένει; Μα η αγάπη των φίλων. Των φίλων που μου συμπαραστάθηκαν, που μου έδιναν θάρρος, που νιάστηκαν, που με φρόντισαν. Που άλλαξαν τα προγράμματά τους για χάρη μου. Των φίλων των παλιών και των πιο πρόσφατων. Που ήταν παρόντες. Άλλοι με πρακτικές φροντίδες. Κι εκείνοι που βρίσκονταν μακρυά με την καθημερινή επικοινωνία. Άλλοι με το λουλούδι και άλλοι με τη λιχουδιά. Και πάνω απ’ όλα η αγάπη από τον άγγελό μου. Μάης κερδισμένος.

Σχολιάστε

